עלון אדספייס
אשל עזר – למנף את החיים למקום הנכון
אשל עזר הקים את חברת בי היפ בשנת 2007, מאז ועד היום, מציגה החברה את הצלחותיה ומגשימה ללא מעט אנשים את חלומם האישי. נוכח ההצלחה הגדולה, לא הרחיק היום בו בי היפ הגדילה את פעילותה גם אל מעבר לים. המצטרפים החדשים ואף הוותיקים יכולים להעיד חד משמעית כי בי היפ מציגה תכנית עבודה מתואמת וכי בזכות גמישות העבודה היא מסייעת לכל אחד ואחד מהאנשים לשנות או להגדיל את חתך ההכנסה בצורה משמעותית.
לדעת הכול לפני כולם
שלום, הגעתם למקום שבו תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים תחת קורת גג אחת, מתארים לעצמכם? הכול בלחיצת כפתור אחת, מחפשים אתרים מסוימים? לשם כך למעשה הוקמו אינדקסים ומטרתם לרכז עבורכם את כל השירותים והמוצרים אותם אתם מחפשים. נכון להיום יותר ויותר אנשים מבינים את משמעות השימוש באינטרנט. ההקשה על מנועי החיפוש, חיפוש אחר אינדקס ומציאת המוצר בדיוק כפי שאתם צריכים או רוצים. בעלי עסקים?
תהליך הכנת שלטים
מדי יום בחיינו אנו חולפים על פני דברים רבים ולא תמיד עוצרים לחשוב על המאמץ הדרוש ביצירתם. ניקח לדוגמא את השלטים. כיום השלטים נהפכו לגורם טכנולוגי לא פחות מרשים משאר המאפיינים המודרניים – קשה להאמין שעד לפני מספר עשורים קצר נדרשו יכולות ציור והשקעה של עשרות שעות עם מכחול על מנת ליצור שלט לבין עסק אחד. עם זאת, כיום ניתן לומר שהתהליך שינה את פניו – אך לא באמת הפך לפשוט יותר.
תהליך הכנת שלטים
מדי יום בחיינו אנו חולפים על פני דברים רבים ולא תמיד עוצרים לחשוב על המאמץ הדרוש ביצירתם. ניקח לדוגמא את השלטים. כיום השלטים נהפכו לגורם טכנולוגי לא פחות מרשים משאר המאפיינים המודרניים – קשה להאמין שעד לפני מספר עשורים קצר נדרשו יכולות ציור והשקעה של עשרות שעות עם מכחול על מנת ליצור שלט לבין עסק אחד. עם זאת, כיום ניתן לומר שהתהליך שינה את פניו – אך לא באמת הפך לפשוט יותר.
פרסום מקורי
פרסום מקורי הוא פרסום החושב מחוץ לקופסא. הוא עוסק בשאלה הגדולה מכולם: איך נוכל להגיע לקהל הלקוחות הגדול ביותר ובאיזו צורה נעשה זאת.
פרסום מקורי - מיוחד בא לרענן ולחדש לקהל הלקוחות בכל הקשור לפרסומות ותוכנן.
פרסום למגזרים
פרסום למגזרים, במדינת ישראל חיים כיום כשני מיליון אנשים המגיעים ממגזרים שונים:
דתי, אנגלו-סקסי, ערבי, צרפתי, רוסי
על מנת לפרסם למגזרים אלו יש להתאים לכל מגזר את המוצרים המתאימים והייחודיים לו.
למגזרים אלו כוח קנייה לא קטן וגופי הפרסום במשק הישראלי אינם מקלים ראש ומשקיעים זמן רב בהתאמת הפרסום לכל מגזר ומגזר.
פרסום במדיה תקשורתית
פרסום במדיה תקשורתית כולל בתוכו שיטות פרסום שונות המופצות באמצעי התקשורת הקיימים כגון רדיו, טלויזיה, טלפון סלולרי ועוד.
דרושים בענף הפרסום
רשימת דרושים בענף הפרסום ככל הנראה ארוכה ונרחבת מתחומי הדרושים השונים.
מאחורי כל פרסומת מצליחה עומדים אין סוף אנשים ובעלי תפקידים: תקציבאים, פלנרים ועד מעצבים, תסריטאים, קופירייטרים, ארטדיירקטורים שמטרתם היחידה היא העלאת פרסומת מצליחה במינימום זמן ועם מקסימום צופים והכי חשוב מכירות.
בתי דפוס
קיימים אין ספור בתי דפוס בישראל המציעים מגוון רחב של אפשרויות לכל עסק, מגדול ועד קטן, מחברות ענק, בעלי עסקים קטנים ופרטיים, חייבים להיעזר בשירותי בית דפוס כזה או אחר השונים על מנת לקדם את העסק שלהם ולחשוף אותו לכמות גדולה של לקוחות ובעלי עניין.
פרסום בפייסבוק
תופעת הרשתות החברתיות ובפרט תופעת פרסום בפייסבוק כתחליך או בנוסף לפרסום בגוגל הפכה לדבר החם בעולם האינטרנט. כיום ישנה רשת חברתית כמעט לכל חלק באוכלוסייה ושימוש נכון ברשתות חברתיות אלו ייתן מענה זול ויעיל ואף בחלקו חינם לשיווק אפקטיבי ברשת.