בית | פרסום במדיה תקשורתית

פרסום במדיה תקשורתית

פרסום במדיה תקשורתית כולל בתוכו שיטות פרסום שונות המופצות באמצעי התקשורת הקיימים כגון רדיו, טלויזיה, טלפון סלולרי ועוד.


מבין אמצעי המדיה התקשורתית, נחשבת שיטת פרסום בטלוויזיה לאמצעי החזק ביותר להעברת מסר פרסומי ושיווקי.
הפרסום בטלוויזיה בא לקדם מוצר חדש כלשהו ולהטמיעו בשוק הארצי, או לחזק מותג קיים שנחלש מסיבות אלו ואחרות , או שקם לו מתחרה חזק בשוק וצריך להחזיר את המותג לתודעת הציבור הרחב.


לפרסם בטלוויזיה נחשב לפרסום היקר ביותר מבין כל שיטות הפרסום הקיימות. עלות הפקת פרסומת לשלושים שניות יכולה להגיע למאות אלפי שקלים ואף יותר, אך יחד עם זאת להגיע לכמות צופים גדולה ביותר תוך זמן קצר. בהכנת פרסומת אחת לטלוויזיה משתתפים בעלי מקצוע רבים החל מהקופירייטרים, מפיקים, צלמים, אנשי קול, תאורנים, במאים, עורכים ועד לשחקנים המעבירים את המסר המבוקש.


לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לפרסם בטלוויזיה עקב העלות הגבוהה הקשורה בכך.
מי שידו אינה משגת זאת יכול לפרסם ברדיו. פרסום ברדיו אכן נחשב זול בהרבה אך יכולתו להגיע לקהל יעד גדול היא הרבה יותר מוגבלת מאשר בטלוויזיה. בישראל קיימות תחנות רדיו השייכות לרשות השידור ודרכן ניתן לפרסם מוצרים שונים, אירועים גדולים המתקיימים ברחבי הארץ כגון הופעות של הפילהרמונית, פסטיבלים שונים, קונצרטים ועוד.... מנגד, קיימות הרשתות האזוריות אשר מפרסמות לפלח שוק מוגדר וידוע.
פרסומות אלו פונות לתושבים הגרים באותו אזור ומקדמות חנויות שונות, אירועים המתקיימים באזור, הפנינגים, הפגנות תמיכה ועוד..


בניגוד לטלויזיה בה שעת השיא היא בשעות הערב בין שמונה לעשר, ברדיו השעות החזקות הן בין שמונה לשתים עשרה בצהריים וככל שעובר היום, קטן משמעותית מספר המאזינים.


כוכב חדש בשמי עולם הפרסום בישראל הוא הטלפון הסלולארי אשר הפך בשנים האחרונות לשחקן הכמעט ראשי בזירה זו.


לשיטת פרסום דרך הסלולארי יתרונות רבים. מדובר בפרסום ממוקד ומפולח המאפשר למפרסם לדעת את הפרופיל המדויק של בעל הטלפון והכרות עם אופיו והעדפותיו. ניתן גם לפלח ביתר קלות את מין הלקוח, איזור המגורים שלו, הקבוצות אליהן הוא משתייך ועוד..


פרסום בסלולאר נחשב זול ואטרקטיבי למפרסם, אשר בניגוד לפרסומות בטלוויזיה, חוסך את עלויות ההפקה וההוצאות הנלוות הקשורות בכך.
הפרסום מגיע לבעלי הטלפון בכל מקום בו הם נמצאים ובכל שעה.
ברוב המקרים יצפה בעל המכשיר בפרסומת באופן מיידי ורק אחוז קטן יצפה בהן מאוחר יותר. 

רוצה למצוא מפרסם המתאים לך ולעסק שלך לחץ על מדיה תקשורתית

קיימת פלטפורמת פרסום נוספת  המאוד פופולארית בימים אלה והיא פרסום ממוקד ברשת חברתית