בית | פרסום מקורי

פרסום מקורי

פרסום מקורי הוא פרסום החושב מחוץ לקופסא. הוא עוסק בשאלה הגדולה מכולם: איך נוכל להגיע לקהל הלקוחות הגדול ביותר ובאיזו צורה נעשה זאת.
פרסום מקורי - מיוחד בא לרענן ולחדש לקהל הלקוחות בכל הקשור לפרסומות ותוכנן.


המטרה העיקרית של יוצרי הפרסומות המקוריות היא יצירת באז המחולל עניין סביב המוצר או הקמפיין המפורסם.
הדרכים ליצירת באז שכזה הן רבות ולא שגרתיות ותלויות כמובן בסוג המוצר אותו מעוניינים לקדם.


החשוב ביותר הוא לפעול בצורה מיוחדת ומקורית אשר תשאיר רושם עז על הצופה גם זמן רב לאחר שהפרסומת שודרה ונצפתה.
השיחה על הפרסומת המדוברת תגיע ליותר ויותר אנשים וכך תגדיל משמעותית את כמות הלקוחות הפוטנציאלים אליהם לא היה ניתן להגיע ע"י סתם עוד פרסומת רגילה ובנאלית.


פרסומת מקורית יכולה להתבצע בצורות שונות. החל מפרסום המוצר עצמו ועד לאופן ההצגה של אותו מוצר.
לדוגמא, כאשר התכנית המצליחה הסופרנוס היתה חדשה ולא מוכרת בארה"ב, חשבו יוצריה איך לפרסמה ולמשוך אליה את קהל הצופים. המפרסמים בחרו בצורה לא שגרתית של פרסום והניחו בתוך הבגאז'ים של המוניות ברחבי המדינה יד היוצאת החוצה והמחוברת כביכול לגופה. מעל היד נכתבה המילה סופרנוס. שיטת הגשה זו יצרה באז לא קטן ועוררה את סקרנותם של אלפי אנשים ובכך העלתה לקדמת הבמה את הסדרה.


דוגמא נוספת של חשיפת מוצר בצורה מקורית ומתוחכמת היא פרסום על תיקים אטרקטיביים ובולטים לעין. חברה להלבשה תחתונה בחרה לתת ללקוחותיה תיק צבעוני וסקסי עם הלוגו של החנות וגרמה למבטים רבים אשר הופנו לתיק ומשכו את הלקוחות, נשים בעיקר, למהר ולברר מיהי החנות עם הרעיון המבריק כל כך.


חברות רבות אשר תקציבן הכספי אינו מאפשר להם יצירת קמפיינים מושקעים, בוחרות לעשות פרסומות חדשניות, מקוריות ואטרקטיביות במיוחד ולהעלות אותן לאתרים שונים כגון יו טיוב וע"י כך להגיע לקהל פוטנציאלי גדול של לקוחות.


שיטת פרסום מקורית נוספת היא פרסום על גבי חולצות בעלות תוכן מסקרן ושונה היוצר באז לא קטן והתעניינות המעלה את מספר הלקוחות הפוטנציאלים.


גם העלאת בלון צפלין גדול המעוטר בלוגו לפרסום מוצר בזמן אירוע גדול כגון הפנינגים רבי משתתפים, משחקי כדורגל, הוקי וכו.. נחשב כאטרקטיבי ביותר ומגיע תוך זמן קצר לקהל גדול של אנשים וגורם להתעניינות ולנושא שיחה מדובר העובר מפה לאוזן. הלוגו המודפס על בלון הצפלין יישאר חקוק בעיני הצופים גם זמן רב לאחר הופעתו בשמים.


לחץ כדי למצוא או לפרסם באתר בקטגוריית פרסום מקורי - קמפיינים

כיום ניתן ליצור קמפיינים מקורייים לשיווק באינטרנט, אנו ממליצים להיעזר ולהתייעץ עם חברות המתמחות ב כתיבת תכנים שיווקית