דפי נחיתה וחשיבותם בפרסום באינטרנט
כיום, כל בעל עסק, גדול או קטן, נעזר בדפי נחיתה .דפים אלו הפכו לחלק חשוב ונכבד בפרסום באינטרנט.
דפי נחיתה, או בלועזית "landing-pages" ,הינם עמודים היכולים להופיע במקומות שונים באינטרנט כגון גוגל, פייסבוק, רשתות חברתיות...
עמודי נחיתה לרוב כתובים בצורה תמציתית וממוקדת מטרה ותפקידם למקד ולכוון את הגולש להגיע תוך זמן קצר לאותו תוכן פרסומי אותו רוצה החברה לשווק, לפרסם ולמכור.
בנוסף לכתיבה התמציתית, יש להקפיד על כתיבה נכונה, רהוטה ונטולת שגיאות. כמו כן, יש לתת דגש ותשומת לב רבה בכל הנוגע לעיצוב מוקפד ומקצועי של עמודי הנחיתה.
ככל שדף הנחיתה יהיה קצר ומתומצת יותר, כך נדאג לשמור על הגולש ולמנוע ממנו לעבור הלאה לאתר אחר.
עלינו לוודא שהצלחנו להעביר את המסר בצורה הטובה והממוקדת ביותר, כזו שתשלח במהירות את הגולש לעבר המוצר המבוקש.
קיימים סוגים שונים של דפי נחיתה – ישנם דפים המכוונים למוצר מסוים, או עמוד נחיתה המפנה את הגולש לקבלת שירות כלשהו, דפי נחיתה המכוונים את הגולשים למבצע אטרקטיבי זה או אחר ועוד..
דף הנחיתה הינו כלי עוצמתי וחשוב מאין כמוהו בדרך להצלחתו של כל קמפיין אינטרנטי. דף כזה אשר יעוצב כראוי וייכתב נכון יגדיל את סיכוייו לבלוט מבין עשרות עמודי נחיתה הנמצאים באין ספור מקומות באינטרנט.
דפי נחיתה מוצלחים יוסיפו ליוקרתו של המוצר ,או כל דבר אחר אותו נרצה לשווק, ויחזקו את הרושם שמדובר בחברה רצינית המשקיעה בגולשיה ומספקת להם כלי עזר תמציתי ויעיל לבחירת הדברים אותם אם מחפשים.
דף נחיתה שלא יעמוד בסטנדרטים הללו, לא יאריך ימים ויאבד את הלקוחות הפוטנציאלים במהירות ותוך זמן קצר יהפוך ללא רלוונטי.
אנו ממליצים על אתר "פר" המכיל מערכת חינם המאפשרת בניית דפי נחיתה.
בנוסף ישנן חברות רבות המספקות פלטפורמה לבניית דף נחיתה המותאם ל פרסום בפייסבוק